Kovo 26-oji, trečiadienis, 18:55, aukščiausiai Lietuvoje įsikūręs uždarų patalpų kartodromas Kartlandas ir paskutinis treniruočių važiavimas, kuris skelbia, kad tiksi likusios minutės iki trečiojo “Le Kartland 66‘ endurance race” turnyro etapo atidarymo.  Urna su pilotų kortelėmis užsipildo ir varžybų komentatorius Linas skelbia varžybų kvalifikacijos startą. Tris savaites nekantravusių ir besitreniravusių pilotų kova prasideda iš naujo.

Turnyras į kartodromą sukvietė 24 komandas, o kvalifikacijos važiavimuose sudalyvavo net 56 pilotai atkakliai kovoję dėl galimybės patekti į greitesniųjų pilotų pogrupį. Kova virė ne tik tarp nuolatinių Kartlando fanų, bet ir auto sporto vilkų, tokių kaip Vytautas Švedas, Vaidotas Žala ir kitų. Ralio lenktynininkas buvęs Baltijos taurės vicečempionas Vytautas Švedas pasirodė su komanda T2K, kaip komandos svečias vaduojantis kitą komandos narį Kastytį Torrau, kuris su savo ekipažu yra praminti vienu iš ekstremaliausių ralio ekipažų. Taigi, architektas Marius Torrau surinko iš ties stiprią komandą. Profesionaliais sportininkais savo komandoje galėjo pasigirti ne tik turnyro naujokai, bet ir senbuviai – komanda „Jokio skirtumo“. Pergalės siekti jiems padėjo buvusio ralio šturmano Justo Vičiūno kolega – Vaidotas Žala. Ir žinoma, per plauką į etapą papuolę “Juta Racing” komandos lenktynininkai broliai Andrius ir Ignas Gelžiniai bei “NP Kart Wars” turnyro nugalėtojas, buvęs kartingistas Karolis Kliaudaitis. Šiame etape buvo kiek daugiau naujų komandų, ne tik iš Kauno, bet ir iš Vilniaus, kurie iš tiesų parodė puikius rezultatus, kaip turnyro debiutantai. Tokia galimybė susirungti su didžiausiais kartingų entuziastais atsirado ir todėl, kad komanda iki tol pirmavusi turnyre „Paske Racing“ su kartingų sporto žvaigžde Pauliumi Paškevičiumi užleido savo vietą kitiems. Taigi, naujos komandos, pilnas spektras auto sporto mėgėjų stipriai pakoregavo per du etapus jau nusistovėjusias pirmojo ir antrojo pogrupių sudėtis ir visą galutinę lentelę.

Pasigirsta sirena ir pilotai pasileidžia bėgti iki savo kartingų. 66-ių minučių iššūkis prasideda su jėga! Priešingai, nei praėjusio etapo metu abu startai buvo sklandūs ir švarus, pilotai sėkmingai sušoko į savo kartingus ir pradėjo pirmąsias važiavimo minutes. Tiek lėtesniųjų tiek ir greitesniųjų komandų pogrupių važiavimai buvo nemažiau atkaklūs. Pogrupių favoritai viso važiavimo metu keitėsi ne vieną kartą. Štai komanda Oster racing sėkmingai startavusi ir laikiusisi pirmose pozicijose ne kartą smuko žemyn ir vėl kilo pozicijomis į viršų. Vis tik šį kartą užlipti ant podiumo jiems nepavyko – komanda liko septinta. Antrasis/greitesniųjų pogrupis kartais atrodė kiek išsiblaškęs. Pora komandų pavėlavo laiku pasikeisti su komandos draugu. Štai mišrus pilotų duetas „Tie kur nieko nesveria“ nepasikeitė laiku ir viena iš ne daugelio varžybų merginų Kristina Barauskaitė privertė savo partnerį Kasparą Skamarauską laukti pituose damos grįžtant. „Kristina, ar rankos dar nenukrito?  – varžybų komentatoriaus Lino komentaras. Iš tiesų, viena klaida gali lemti labai daug. Kai kurioms komandoms tai kainuoja net stiprų kritimą iš prizininkų pozicijų į gerokai žemesnes.

Visų varžybų metu trasoje veiksmas virė iš esmės. Laukiantys kartodromo priimamajame turėjo ką aptarti su draugais, kolegomis ir konkurentais iš kitų komandų. Šį kartą teisėjai buvo itin griežti ir taisykles pažeidusiems pilotams skyrė baudas užtikrintai ir tvirtai. Taigi, romantiškiems pilotų pasivaikščiojimams po trasą nei laiko, nei galimybių nebeliko.  Šį kartą ir Safety Kart‘as trasoje pasirodė daugiau kartų nei antrajame etape, signalizuodamas nesklandumus trasoje bei kiek prilėtinęs važiavimo eigą atitinkamu metu.

Su 66-ąją greitesniojo pogrupio važiavimo minute – laikas sustabdomas, skelbiamas varžybų finišas.  Etapo nugalėtojai aiškūs. Rėmėjų prizai keliauja prie pakylos ir komandos jau netrukus galės džiaugtis saldžiais pergalės laurais bei rezultatais, kurie per vieną žingsnį komandas priartins prie pagrindinio turnyro prizo – visos dienos treniruočių su profesionalia kartingo sporto komanda „Paske Racing“.

Podiumas tik geriausiesiems – tad, nepaminėti jų tiesiog negalime. Trečiojo etapo lėtesniųjų pogrupio trejetas: III vieta komada „Brazzers“ (Karolis Augustauskas, Mindaugas Valionis, Edvinas Adomatis), II vieta – „Slavers of The Kartlandas“ (Audrius Pažera ir Vaidas Kreivaitis) ir pogrupio greičiausieji – „Abepa Racing“ (Paulius Beniušis ir Andrius Vaitekūnas).

Greitesniųjų pogrupis kiek mažiau pasikeitęs – III vieta džiaugėsi
„Greičio Projektai“ (Romas Poškaitis ir Mantas Kuzmarskis), II-ieji jau tradiciškai „NŽ TEAM“ (Nemuno žiedo komanda ir geri Kartlando draugai Edvardas Grabliauskas ir Jonas Šiaudikis), ir užtikrintai pirmos vietos siekiantys, I-oji vieta – „Become One“ (Ovidijus Latoža ir Mantas Prūsaitis). Būtent šios komandos išsidalino gausius rėmėjų prizus. Apdovanoti buvo ir greičiausieji kievieno pogrupio ratų pilotai. Taigi, letėsniųjų pogrupyje taurė atiteko Pauliui Beniušiui ir komandai Abepa Racing (23,725s.). Greitesniųjų pogrupis jau antrą kartą taurę įteikė M&A komandos nariui Mantui Bytautui, kuris statulėlę perdavė kolegai varžybų metu patyrusiam traumą, bet sėkmingai užbaigusiam etapą – Vyčiui Sidabrui  – kaip paaiškėjo būtent jis ir įveikė greičiausiai ratą iš visų 12 pogrupio komandų pilotų (23,540s.)

Taigi, varžybos buvo atkaklios, veržlios, nenuspėjamos ir vis labiau intriguojančios – kam atiteks turnyro čempiono titulas bus aišku dar po dviejų turnyro etapų. O ketvirtasis vos praėjus trims savaitėms – Balandžio 16-ąją.

Registracija, turnyre dalyvaujančioms ir jau turinčioms taškų komandoms, bus atidaryta balandžio 1-ąją. Sekite naujienas mūsų facebook grupėje.