Vos praėjus „Trims Karaliams“ į vidaus patalpų kartodromą „Kartlandas“ sugrįžo ir varžybinė dvasia – čia iš sausio 8-osios į sausio 9-ąją, nakčiai, kartodromas atvėrė savo duris laukiamiausių varžybų „Naktinės Le Kartland 166 lenktynėsII-ąjam etapui. Vakare varžybų instruktažui susirinko net 14-os komandų kapitonai (viso 54 pilotai) – pradedant nuo mažiausių „Kartlandas mokyklėlės“ mokinių iki auto sporto vilkų ar net žurnalistų autoklubo.

Tą vakarą, dėl varžybų nugalėtojo titulo kovoti susirinko ne tik kartingo pramogos mėgėjai, bet ir šio bei kitų auto sporto šakų profesionalai. Ignas Palaima su komanda „GProjects“, Andrius ir Ignas Gelžiniai – „Tėvas Racing“, Indrė Senkutė – „Mes nedraugaujam racing team“, Jonas Gelžinis – važiavęs vienoje komandoje su jaunaisiais „Kartlando mokyklėlės“ pilotais, kartingistai Paulius Paškevičius ir Martynas Griška – „Alyva.lt“ ir kiti. Toks platus spektras sportininkų tik dar daugiau įnešė intrigos ir azarto siekti pirmosios vietos etape bei taškų, kurių suma pasibaigus turnyrui leistų apdovanoti nugalėtojus vertingu „Tėvas Racing“ įsteigtu prizu – treniruote sportiniu jų automobiliu.

Varžybų formatas komandos kapitonus įpareigojo sukviesti ir likusius komandų dalyvius išklausyti instrukcijų bei susidėlioti varžybų strategijai jau gerokai anksčiau – gerai apgalvota ir sustyguota strategija, perprastos taisyklės ir disciplina – vienas iš sėkmės garantų – tad visam tam komandos turėjo pasiruošti dar iki varžybų teisėjui pradedant moti starto vėliava.

Kaip ir buvo numatyta, varžybos prasidėjo kvalifikacija. Komandos per 20 minučių ne tik turėjo įveikti kaip įmanoma greitesnį trasos rato laiką, bet kartu galėjo išsimėginti ir kartingo/piloto keitimosi procedūrą, įrangos persinešimą, susipažinti su tik varžyboms parengta nauja trasos konfigūracija. Bet kaip ir minėta – svarbiausia greičiausias rato laikas, kuris kaip įprasta varžybų metu nulėmė ir startinę poziciją beveik tris valandas trunkančiose varžybose. Čia didžiausia sėkmės nusišypsojo – komandai „GProjects“. Iš paskutiniosios pradėjo varžybų naujokai – svečiai – Lietuvos žurnalistų autoklubas (LŽA).

Kiek vėluodamos, vidurnaktį prasidėjo ir lauktos, beveik tris valandas trukusios lenktynės. Komandoms iš ties reikėjo gerai pasukti galvą, kaip išlaikyta savo startines pozicijas ar išsiveržti į priekį, tad nuolatinio šurmulio, diskusijų ir skaičiavimo čia netrūko. Skaičiavimo – nes kiekviena komanda visų varžybų metu turėjo įveikti ne mažiau nei 36 JOKER ratus, įvykdyti 11 piloto/kartingo keitimų ir įvykdyti visas (ne)gautas STOP&GO baudas. Vien už šias neįgyvendintas nuobaudas komandos galėjo sulaukti teisėjo skirtų pozicinių ar kitokių baudų po finišo.

Kaip ir minėta, ilgai trukusios varžybos pareikalavo ir klaidų komandų strategijose ar važiuojant trasoje. Visų varžybų metu buvo skiriamos tik Stop&Go nuobaudos už įvairius smulkius nusižengimus. Bene, dažniausiai teisėjų skirtos baudos – už agresyvų važiavimą ir kelio nedavimą išvažiuojant į JOKER zonos. Vis tik, visų varžybų metu vieninteliai „Minam tapkę“ komandai (Evaldas Galinis, Edvinas Zverevas, Matas Seilius ir komandos svečias Ovidijus Latoža) pavyko išvengti nusižengimų ir teisėjų skiriamų nuobaudų.

Pasibaigus varžyboms ir gavus teisėjų išvadas paskelbti ir varžybų nugalėtojai. Kadangi, varžybos dėl kilusių nesklandumų buvo baigtos dar nepraėjus 166 minutėms, teisėjų susumuoti rezultatai pasiskirstė kiek kitaip nei įprasta. Rezultatai atrodė taip: I-II vietos – „Kartlandas United“ ir „Tėvas Racing“ , III, IV, V vietos – „Alyva.lt“, „Elstila_Team“ ir „GProjects“. VI, VII, VII vietos – „Brazzers“, Mes nedraugaujam racing team“ ir „Eiguliai“. IX, X, XI vietos – „Kartlando mokykla“, „Minam tapkę“ ir „NeringaFM racing team“. XII, XIII ir XIV vietomis dalinosi – „Lietuvos žurnalistų autoklubas“, „APES“ ir „Domus Lumina Racing“ komandos.

Turnyras jau įpusėjo, o sekantis – trečiasis „Naktinių Le Kartland 166 lenktynių“ etapas vyks jau vasario 5 dieną, vidaus patalpų kartodrome Kartlandas.